Cas d’Èxit amb Torrons Vicens.

Cas d’Èxit amb Torrons Vicens.

El packaging, a més de la seva utilitat en contenir el producte, transportar-lo i protegir-lo, té una gran capacitat comunicativa i persuasiva. Els seus orígens remunten als nostres avantpassats, quan va sorgir la necessitat d’empaquetar els aliments. El context ha evolucionat molt, igual que també ho ha fet la societat, però, la necessitat primària segueix present en el nostre dia a dia.

Si passeges pels passadissos dels supermercats o de les botigues físiques, el més normal és topar-te amb tot tipus de productes, la majoria, coberts amb el seu packaging i perfectament col·locats i alineats. Segons un estudi realitzat per la consultora Kantar, “el 67% dels espanyols decideixen quines marques comprar a la pròpia botiga”, i el paper del packaging en aquests instants és decisiu perquè el comprador afegeixi, o no, el producte a la seva cistella de la compra.

Sigui un producte alimentari o del sector de la perfumeria, la cosmètica, o de farmàcia… el disseny va de la mà del procés de producció del pack final hi ha de respondre a uns objectius estratègics i a unes característiques concretes.

Producte, disseny i packaging: el “match” perfecte

L’envàs forma part del producte. Actuen com una unitat ja que aquest el conté i aporta tota la informació tècnica que el client necessita. A la vegada, però, actua de “venedor silenciós”, ja que la seva presència i exposició en el punt de venda sedueix al consumidor. És molt important, doncs, combinar el disseny amb delicadesa i prioritzant les tendències del moment amb una producció del pack amb materials de qualitat i òptims acabats.

El packaging actua de “venedor silenciós”, ja que la seva presència i exposició en el punt de venda sedueix al consumidor.

 

No només és important destacar l’article (i el pack) en el lineal, sinó que, quan es tracta de productes alimentaris s’ha de pensar més enllà. En el cas dels torrons, per exemple, el producte viatja fins a la taula dels comensals, sovint, parada amb la millor coberteria i estovalles de la casa. En aquestes ocasions, el packaging segueix jugant un paper fonamental, doncs vesteix els dolços i ha d’estar a l’alçada de les expectatives de qui se’ls menjarà. Dit d’una altra manera, ha de reflectir el seu contingut així com els valors de la marca que representa.

Torrons Vicens i el repte de plasmar l’excel·lència del producte en el seu packaging

Des d’Agramunt, les terres de Lleida, Torrons Vicens produeixen artesanalment seguint la tradició i les receptes originals dels mestres torroners. Elaboren una àmplia selecció de torrons, xocolates i especialitats amb productes de màxima qualitat. Des de fa més de 10 anys treballem de la mà per plasmar i reduir l’excel·lència del seu producte en un pack fet a mida i a base de cartró compacte i amb certificació PEFC i FSC. El nostre objectiu? Transportar al consumidor a gaudir de la passió pels torrons des del primer moment que hi topa en el punt de venda. En aquest sentit, el disseny i el packaging són els grans protagonistes, doncs és el punt de contacte entre el client i la marca.

Des de fa més de 10 anys treballem de la mà per plasmar i reduir l’excel·lència del seu producte en un pack fet a mida i a base de cartró compacte i amb certificació PEFC i FSC.

Torrons elaborats pel Mestre Torronaire Àngel Velasco amb col·laboració amb grans xefs de l’alta gastronomia com l’Albert Adrià, Dabiz Muñoz o José Andrés creen les seves especialitats i nosaltres, vestim el producte acabat per protegir-lo, conservar-lo i diferenciar-lo. D’aquesta manera, treballem colze amb colze pel millor assessorament en cada cas.

Xocolata Jolonch o torrons Excellence són algunes de les seves gammes amb més èxit durant, o no, la campanya de Nadal. I, des de Cideyeg treballem perquè llueixin de la millor manera possible: ja sigui a la botiga física, al lineal, per compartir a la taula amb els amics o familiars i/o per regalar.

Com a empresa líder en el desenvolupament i producció de packaging per a grans marques, ajudem als nostres clients a aconseguir els seus objectius de màrqueting i sostenibilitat, per això, estem compromesos amb el projecte i el medi ambient en tot moment.