Instal·lem 1.000 panells solars per reduir l’emissió de gasos contaminants a l’atmosfera.

Instal·lem 1.000 panells solars per reduir l’emissió de gasos contaminants a l’atmosfera

Un dels reptes que ens plantejàvem a principis d’any era avançar amb la nostra estratègia de sostenibilitat ambiental. Ens preocupa el futur de les pròximes generacions, per això, evolucionem al ritme que ho fa el sector amb la inversió de 1.000 panells solars a la teulada de la fàbrica. L’objectiu de la instal·lació, feta de la mà d’una empresa líder en el sector fotovoltaic, és transformar l’energia generada de la nostra activitat amb verda i sostenible a la vegada que reduir l’emissió de gasos contaminants.

A més, aquesta iniciativa se suma a les ja existents per contribuir a una societat amb pràctiques cada vegada més sostenibles.

“El nostre objectiu és generar un impacte positiu i ser part de la solució amb la lluita contra el canvi climàtic i l’escalfament global”.

 

Com ha proveïdor líder en fabricació d’estoigs de cartó compacte estem compromesos amb el medi ambient durant tot el procés de producció. Només treballem amb distribuïdors europeus de matèria primera (paper i cartó) avalats per les certificacions internacionals FSC i PEFC. Així, ens assegurem d’oferir un pack que conserva tots els ecosistemes naturals contribuint a una gestió forestal sostenible.

A més, des de l’any passat col·laborem amb l’entitat World Land Trust (WLT) per ajudar a plantar arbres per tot el món. I, per aquest 2022 tenim un pla estratègic per continuar protegint més hectàrees forestals.

El nostre objectiu és generar un impacte positiu i ser part de la solució amb la lluita conta el canvi climàtic i l’escalfament global.

60 anys fent vestits a mida, i ara, amb energia verda

La identitat de totes les marques va lligada als seus valors, al seu ADN i a la seva raó de ser. I, la coherència és el nexe de totes les accions. Per això, el packaging no pot quedar-se enrere en l’estratègia de marca i, tot i que pot arribar a semblar l’últim de la cadena, s’ha de tenir present des del primer moment. Vesteix el producte final i atrau l’atenció del consumidor en el lineal: just en el moment de prendre la decisió de compra. Així doncs, ha de respondre les necessitats i estar alineat amb la filosofia de marca. És just en aquest punt on donem resposta amb un assessorament personalitzat i un esperit i compromís mediambiental en totes les nostres accions organitzacionals.

La posada en marxa de les plaques solars significa un gran avenç per l’organització, el planeta i pels nostres clients. S’estima que a l’any s’evitarà l’emissió de 160,55 tones de CO2, 205kg de SOx i 145h de NOx, els principals gasos responsables de l’efecte hivernacle i l’escalfament global.

El seu funcionament és aprofitar la radiació que emet el sol i transformar-la amb energia renovable, útil pel funcionament de les nostres màquines. D’aquesta manera, aconseguim un WIN – WIN – WIN, és a dir, guanya el planeta, guanya el client i guanya l’equip de Cideyeg. Els tres pilars al centre de l’estratègia i presa de totes les decisions.